Deutsche Telekom angajează!

Entry Job Opportunities - HR Specialist_Deutsche

Serviciile de afaceri Deutsche Telekom (DTBS) au fost înființate în 2013 de către Deutsche Telekom AG și oferă servicii de asistență, cu accent pe HR, pentru amprenta europeană a grupului DT.
Alăturați-vă acestui mediu internațional pentru a dobândi competențe și a descoperi culturi și limbi diferite. Dacă doriți să intrați în această echipă inovatoare și să profitați de ocazia de a face parte dintr-o companie în creștere, aplicați acum!

Ce condiții îndeplinește candidatul ideal?
• Minimum – diplomă de licență
• Studii comerciale sau experiență de muncă similară
• Cunoștințe în utilizarea sistemelor IV (AMS, SAP, MS-Office)
• Abilități lingvistice: utilizarea fluentă a limbii germane, cunoașterea limbii engleze
• Experiență în relația cu clienții și capacitatea de a furniza în mod constant servicii de înaltă calitate într-o manieră profesională
• Lucrul independent și în echipă, atitudine orientată spre client, inițiativă proprie,
abilități de ascultare

Descrierea postului
• Acționează ca susținător al serviciului de resurse umane pentru compensații și beneficii, călătorii,
gestionarea timpului, ocuparea forței de muncă și locurile de plasare concentrându-se pe serviciul clienți;
• Consultă clienților prin telefon pentru toate produsele de Resurse Umane;
• Demonstrează îngrijorarea și empatia în interacțiunea cu clienții;
• Procesează cereri scrise electronic (email, chat, AMS, SAP)
• Înregistrează, clasifică și finalizează comenzile clienților în sistemul de gestionare a comenzilor (AMS) sau le transmite departamentelor back-office;
• Menține o strânsă colaborare atât cu liderul echipei, cât și cu departamentele back-office;
• Menține documentația și procedurile privind informațiile despre proces în sistemul de management al cunoștințelor;
• Tratează și procesează problemele și plângerile legate de calitatea serviciilor și escaladează problemele în urma procedurii de escaladare;
• Răspunde angajaților, managerilor sau solicitărilor candidaților utilizând instrumentele de cunoștințe și sistemul disponibil al centrului de informare;
• Propune metode pentru a actualiza, simplifica și îmbunătăți procesele, procedurile și tehnologiile.

Beneficii:
• Oportunități de creștere și dezvoltare într-un mediu de lansare
• Mediu de lucru dinamic și multicultural
• Oportunități de formare excelente
• Pachet financiar motivant
• Bonuri de masă
• Asigurare medicală